Abstrakt | >>
Úvod | >>
1. GLITCH
1.1 Glitch – technologické vymezení | >>
1.2 Glitch jako artefakt šumu | >>
2. GLITCH ART
2.1 Procesuální a vizuální kvality | >>
2.2 Pure glitch vs. glitch-alike | >>
2.3 Spektrum glitchartové tvorby | >>
2.4 Hardwarový a softwarový glitch | >>
2.5 Analogový a digitální glitch | >>
3. KONTEXTUÁLNÍ UKOTVENÍ
3.1 Glitch art a remediace | >>
3.1.1 Úvod do problematiky remediace
3.1.2 Remediace v glitch artu
3.2 Glitch art a informační šum | >>
3.2.1 Projekt eliminace šumu
3.2.2 Kulturní význam informačního šumu
3.3 Glitch art v uměleckém kontextu | >>
3.3.1 Modernismus
3.3.2 Glitch art jako modernistický přístup
3.3.3 Glitch art a digitální materialismus | >>
3.3.4 Fyzikální podstata média | >>
3.3.5 Dokonalé vyprázdnění obsahu | >>
3.3.6 Krize autora | >>
3.3.7 Postdigitální kreativita | >>
4. GLITCH ART V PRAXI | >>
4.1 Glitch readymades | >>
4.2 Kompresní artefakty | >>
4.2.1 Základní postupy tvorby glitche | >>
4.2.2 Vizuální manifestace glitche u vybraných formátů | >>
4.2.3 Extrafile | >>
4.2.4 Datamoshing | >>
4.3 3D glitch | >>
4.4 Glitch v počítačových hrách | >>
4.4.1 Glitch a countergaming | >>
4.4.2 Hardwarový glitch v počítačových hrách | >>
4.4.3 Softwarové simulace hardwarových glitchů | >>
4.4.4 Glitch art využívající obrazotvornostI počítačových her | >>
4.5 Glitch v uživatelském rozhraní | >>
4.5.1 Desktop glitch | >>
4.5.2 Glitch v net artu | >>
4.5.2.1 Glitch art 2.0 | >>
4.6 Glitch a tradiční umění | >>
5. DIVÁCKÁ REFLEXE | >>
6. UMĚLECKÉ PARALELY | >>
6.1 Vizuální a konceptuální paralely | >>
6.2 Glitch music | >>
7. INSTITUCIONÁLNÍ ANALÝZA GLITCH ARTU | >>
7.1 Problematika institucionalizace glitch artu | >>
7.2 Glitch art a tradiční instituce | >>
7.3 Online galerie | >>
7.4 Akademická akceptace glitche | >>
Shrnutí | >>
Závěr | >>
Seznam použité literatury | >>
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Česká republika License.